Nový předseda si dal za úkol i nadále rozvíjet spotřebitelskou organizaci a především ji přibližovat většímu množství spotřebitelů tak, aby byli informováni o svých právech. „Zvýšení počtu členů SOS, zatraktivnění tohoto členství pro ještě větší množství lidí, považuji za jeden z klíčových úkolů, které před SOS v příštím období stojí,“ uvedl čerstvě zvolený předseda.
SOS se bude pod jeho vedením i nadále aktivně podílet na zlepšování postavení spotřebitelů v oblasti finančních služeb, velká pozornost bude v tomto směru věnována problému předlužování, který začíná trápit čím dál více lidí. Sdružení obrany spotřebitelů ČR bude pokračovat v rozvíjení Spotřebitelských informačních center (SIC) v dalších regionech tak, aby byly tyto služby zpřístupňovány co nejširšímu okruhu spotřebitelů. V souvislosti s tím je nutné, jak zdůraznil nový předseda, zvyšovat úroveň pracovníků těchto SIC případně až k jejich profesionalizaci.