Hodnocení diskusního setkání Náš růst
Stupnice: 1 nejlepší, 4 nejhorší
Celkový dojem: 1,40
Pozitivní dojmy:
-
Charisma, energie a nadšení vyzařující z některých prezentérů (V. Kovář, S. Bernard) byly přímo nakažlivé. Kvalitní moderování, otevřenost.
-
Příjemná a otevřená atmosféra. Žádné marketingové divadélko. Dobrý výběr hlavního moderátora, příjemná atmosféra.
-
Dopolední program.
-
Zajímavé osobnosti českého businessu a spousta praktických informací a zkušeností.
-
Velmi inspirativní.
-
Dobrá atmosféra. Velmi dobře zvolení řečníci, kteří jsou ochotni mluvit konkrétně. Sdělit konkrétní zkušenosti.
-
Je to určitě přínosné (+ -), vidět sebe v zrcadle, které nastavují druzí.
-
Úspěšnost manažerů.
-
Zajímavé myšlenky, příjemná atmosféra, otevřená výměna názorů.
-
Dopolední přednášky + Unicorn.
-
Výborná volba panelistů.
-
Nové myšlenky, nové zkušenosti.
-
Kvalitní přednášející, zajímavá skladba.
-
Byla jsem v pravý čas na pravém místě.
-
Příjemné a užitečné informace, nejen zopakování již zapomenutého.
-
Všichni hovořili o svých úspěších, systému řízení, podnikatelských příbězích velmi otevřeně a upřímně - což je v českých "luzích a hájích" velmi neobvyklé. Dále nikdo nikomu nezáviděl úspěch, naopak.
-
Super výběr přednášejících.
Negativní dojmy:
-
"Horkou jehlou šité" prezentace některých náhradníků, nezáživné rozebírání org. struktury velkých firem.
-
Někdy málo času a prostoru pro vystupující.
-
Struktura přednášek.
-
Stísněnost prostor. Nevyrovnané výkony přednášejících. Odpolední přednášky.
-
Audiovizuální technika. Mikrofon - pro kladení otázek z publika.
-
Stísněné prostory na prezentaci (místnost, mnoho lidí).
Návrhy na zlepšení:
-
Více se držet tématu konference, tak aby se někdy prezentace nezvrhly v pouhou sebepropagaci firmy. Při výběru prezentérů zohlednit i jejich prezentační schopnosti.
-
Dostat prezentace i v elektronické podobě (např. na CD).
-
Prostory pro tento počet účastníků byly dost malé. Parkování. Možnost mluvit na mikrofon při diskusi.
-
Více času na diskusi - Bernard byl o.k..
-
Mít k dispozici seznam účastníků - vhodné k navázání obchodních vztahů.