Student Agency se z původně studentského projektu na jazykové kurzy vypracovala v největšího domácího prodejce letenek a předního autobusového dopravce. "Pro nás je absolutně prioritní vztah ke koncovému zákazníkovi," shrnul filozofii kanceláře její zakladatel a ředitel Radim Jančura.
Mladoboleslavská automobilka zatím vyhrála všech osm ročníků soutěže a i tentokrát s velkou převahou. Student Agency nebyla jediným osvěžením. Dalšími novými jmény v první desítce se staly mobilní operátor Eurotel Praha a skupina PPF a v první stovce měla premiéru hned pětina podniků.
"Tato nová krev svědčí nejen o dynamice vývoje české ekonomiky, o jejich úspěšné marketingové komunikaci, která utváří jejich image, ale i o jejich zdravém jádru," uvedl předseda sdružení Jan Struž na tiskové konferenci.
Pořadí soutěže vzniklo hlasováním manažerů předních společností, ekonomických a finančních analytiků, zástupců odborů a dalších organizací. Hlasující posuzují kvalitu výrobků a služeb, finanční situaci či vztahy k zaměstnancům, veřejnosti či životnímu prostředí.