V prvním čtvrtletí automobilka zvýšila prodeje modelu Fabia o 7,2 procenta na 59.739, modelu Octavia o 46,2 procenta na 48.179 a superbu o 14,7 procenta na 5324. Celkově se prodej obou verzí octavie zvýšil o 31,7 procenta. Automobilka tak počítá, že letos překoná rekordní výsledky loňského roku, kdy prodala přes 492.000 vozů.
Z pohledu odbytových oblastí posílila Škoda Auto ve všech regionech. V západní Evropě se prodej škodovek zvýšil o 17,9 procenta na 74.723 vozů, ve střední a východní Evropě o 10,8 procenta na 44.181 vozů a v Asii a v zámoří o 73,8 procenta na 10.874 vozů.
Rekordních čtvrtletních výsledků dosáhla automobilka na trzích Německa, Španělska, Belgie, Indie, Rumunska, Maďarska, Francie, Ukrajiny, Švýcarska, Irska, Dánska, Finska, Lucemburska, Litvy, Lotyšska, Řecka a Bulharska.
Prodejní výsledky na tuzemském trhu upřesní automobilka během tohoto týdne.
Firma dodala, že letošní březen se stal s celkovým počtem 52.852 prodaných vozů nejúspěšnějším prodejním měsícem v historii automobilky. V porovnání s loňským rokem představuje tento výsledek nárůst o 16,6 procenta.