Dvě první místa si dnes ze slavnostního vyhlášení výsledků ve velkém sále pražské Lucerny odnesli zástupci agentury McCann-Erickson Prague. Uspěli s reklamou pro automobilku Opel a také s prací nazvanou Festival Superosm.
Po jednom prvním místě získali zástupci agentury Kaspen s reklamou Superheroes pro Budějovický Budvar a agentura Young & Rubicam s reklamou pro firmu Kentoya. Zlaté ocenění obdržela i agentura Leo Burnett Advertising s reklamou pro Nadaci pro transplantaci kostní dřeně a agentura Jazz Communications s reklamou Direct mail pro doktory pro společnost 3M.
Louskáček je soutěž o nejvíce kreativní reklamu, kterou každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi. Zúčastnit se mohou původní reklamní projekty určené pro český trh a zveřejněné v ČR v roce 2005. Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards; vítězné práce tak automaticky postupují do této evropské soutěže, která se koná v Barceloně.