Nejvyšší meziroční nárůst tržeb ČSÚ zaznamenal u prodeje textilu a obuvi, a to o 16,2 procenta. V zásilkovém obchodě se tržby zvýšily o 15,0 procenta. O 3,6 procenta se naopak snížily tržby z prodeje drogistického, farmaceutického a kosmetického zboží. To mohlo podle statistiků být ovlivněno tím, že se letos neobjevila chřipková epidemie. Nepatrně se snížily i tržby za prodej potravin ve specializovaných prodejnách, a to o 0,2 procenta.
V maloobchodě včetně motoristického segmentu se sezonně očištěné tržby meziměsíčně reálně nezměnily, sezónně neočištěné tržby meziročně vzrostly o 8,0 procenta. V samotném motoristickém segmentu se sezonně neočištěné tržby zvýšily meziročně reálně o 8,5 procenta.
V členění podle velikostních skupin se nejvíce zvýšily tržby v podnicích se 100 a více zaměstnanci, a to o 12,3 procenta. V obchodech s 50 až 99 zaměstnanci stouply o 9,3 procenta. Podniky v ostatních velikostních skupinách vykázaly růst tržeb o 3,1 až 4,3 procenta.
Ceny ve všech hlavních sortimentních skupinách kromě drogistického, farmaceutického a kosmetického zboží meziročně klesly o 1,2 procenta. Nejvíce se ceny snížily ve specializovaných prodejnách textilu a obuvi, a to o 5,8 procenta.
V Evropské unii se podle údajů Eurostatu v únoru sezonně očištěné tržby zvýšily reálně meziměsíčně o 0,1 procenta a meziročně po očištění o pracovní dny o 1,8 procenta.