Firma porušovala zákon hned v několika bodech reklamačního řádu. Spotřebitelé měli například hradit náklady na reklamační řízení v případech, kdy se nenašla žádná vada. "Reklamační řád žalobce omezuje odpovědnost žalobce za vady prodávané věci. Takové ustanovení je protizákonné," uvedla předsedkyně senátu Nejvyššího správního soudu Marie Součková. Reakce operátora se zjišťuje.
Podle NSS T-Mobile také klamal spotřebitele o nákupních podmínkách u Twist sady. Prodejce tvrdil, že lze reklamovat jen jednotlivé komponenty samostatně, a nikoliv Twist sadu jako celek. "K porušení zákona o ochraně spotřebitele došlo tím, že spotřebitel byl informován dvojím a rozdílným způsobem, kdy jiné informace byly poskytovány v nabídkových materiálech a jiné v reklamačním řádu," popsala mluvčí Nejvyššího správního soudu Sylva Dostálová.
Problematické bylo i ustanovení reklamačního řádu ohledně záruční doby po výměně nefunkčního výrobku za nový. T-Mobile sliboval zákazníkům roční záruku, nicméně občanský zákoník stanovuje dvojnásobnou lhůtu.