Tvrdá práce podnikatelů si zaslouží uznání

03.05.2006 | , Poštovní spořitelna
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

Se začátkem května se rozběhla nová kampaň, která se chce postavit za zájmy podnikatelů. Projekt výročních podnikatelských cen zastřešuje dvě soutěže Poštovní spořitelna Firma roku a Makro Živnostník roku, jeho posláním je podpora podnikání na území České republiky.

Pořadatelé a partneři projektu chtějí vyslovit uznání podnikatelům za jejich tvrdou práci. V následujícím období otevřou k veřejné diskuzi témata zabývající se stavem současného podnikatelského prostředí a hledající zlepšení a zvýšení prestiže podnikatelů a živnostníků. „Chceme jim pomoci, začít se prát za jejich zájmy. Máme v plánu ukázat, že nejsou jen špatní podnikatelé, ale existují i kladné příklady,“ řekl Petr Šimůnek, šéfredaktor Hospodářských novin, které jsou vyhlašovatelem cen.

Soutěže Poštovní spořitelna Firma roku a Makro Živnostník roku se může zúčastnit každá firma a živnostník. Podnikatelé mají do konce června čas na podání přihlášek. Ty najdou v Hospodářských novinách, v katalozích Makro, ve výpisech z účtů Poštovní spořitelny a na webových stránkách www.firmaroku.cz a www.zivnostnikroku.cz.

Po zpracování vybraných ekonomických ukazatelů a podnikatelských příběhů postoupí ti nejlepší nejprve do krajských kol, posléze do finálového kola. Tam se utkají před odbornou porotou a na podzim roku 2006 budou známi republikoví vítězové. „Oproti jiným podobným projektům počítáme s objektivním vyhodnocením parametrů na základě poskytnutých ekonomických dat. Půjde tak o zajímavé a ojedinělé srovnání, navíc dokážeme oslovit každého podnikatele,“ řekl Miloš Růžička z agentury Bison&Rose, která je pořadatelem soutěže.

Vzájemná komparace podnikatelských pozic by měla být hlavním benefitem celého klání. Unikátní řešení poskytne obraz o postavení jednotlivých podnikatelů vůči konkurenci, bude ale také přínosné pro veřejnost, novináře i statistiky. Sledováním průběhu soutěže se všichni dozví o zkušenostech jiných, nových trendech, nápadech a tipech k inovacím.

Hospodářská komora České republiky navíc zpracuje všem účastníkům zdarma rating, který je nestranným, profesionálním pohledem na hospodaření firmy. „S naším ratingem zvyšuje podnikatel důvěryhodnost v očích svých partnerů. Na základě jeho výsledků může také zjistit, zda má šanci uspět například v žádosti o strukturální dotaci z fondů EU,“ vysvětluje Petr Kužel, prezident Hospodářské komory hl. města Prahy.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy