I letos proběhla soutěž o nejlepší finanční produkty roku 2006 Zlatá koruna. Rozhodovalo se mezi produkty pro retail i podnikatele celkem ve čtrnácti kategoriích. Finanční akademie, na čele s předsedou Otakarem Schlossbergerem, finančním arbitrem ČR, vybírala ze 142 finančních produktů 50 společností.
„Ocenění v soutěži Zlatá koruna získává více než dvacet společností, což svědčí o velké konkurenceschopnosti produktů finančního trhu,“ uvádí místopředseda Finanční akademie Tomáš Ježek, prezident AFIZ.
Dále byla slavnostně předána ocenění vítězům patnácté kategorie „Nejoblíbenější finanční produkt roku 2006“, o němž rozhodly výsledky veřejného hlasování na finančním portálu www.zlatakoruna.info, zveřejněné již 4. května 2006.
„Dvě měřítka hodnocení soutěže, kterým procházejí všechny přihlášené produkty, ale i odlišné výsledky - mínění Finanční akademie a veřejnosti, dávají zpětnou vazbu nejen finančnímu trhu, ale i široké veřejnosti, k jejíž orientaci je soutěž určena. Každá společnost, jejíž produkt získal některé z ocenění, má právo toto ocenění, a to vždy včetně roku udělení, používat pro svoji marketingovou komunikaci a reklamu,“ uvádí ředitel soutěže Zlatá koruna Pavel Doležal.
Novinkou letošního ročníku je motivační program Zlaté koruny. Minulé tři ročníky přinášely výsledky Zlaté koruny finančním společnostem efektivní marketingový nástroj pro vnější komunikaci směrem ke klientům. Další přidaná hodnota Zlaté koruny je určena jejich vnitřní komunikaci. Za každým finančním produktem zůstávají trochu neprávem v pozadí lidé - jednotliví manažeři produktů, marketingoví specialisté, tým, který přivádí produkt k životu. Letos proto ve spolupráci s partnery, kteří reprezentují světově proslulé značky, ocenili také je.
Aktuální výsledky najdete zde.