V kvalitě služeb v business třídě skončily ČSA třetí za Malévem a Austrian Airlines. Podle výzkumu je tak například kvalita služeb v business třídě ČSA lepší než u Aeroflotu, který skončil čtvrtý nebo u pátého Swissu. Cestující přitom hodnotili kvalitu podávaného občerstvení, přístup personálu, ale třeba také interiér letadel.
Pokud jde o kvalitu jídla a nápojů na palubě skončily ČSA jako první v business třídě i v ekonomické.
"Průzkum potvrdil, že k našim nejsilnějším stránkám patří kvalita občerstvení podávaného na palubě, ale také profesionalita a ochota našeho personálu," dodal k výsledkům porovnání IATA prezident ČSA Radomír Lašák. Právě úroveň palubních služeb odlišuje podle něho ČSA od některých tradičních přepravců a především nízkonákladových aerolinií.
Celkové hodnocení ČSA by se mohlo v dalších letech ještě zlepšit. Z hodnocení komfortu a interiéru letadel vyplynulo, že cestující jsou průměrně spokojeni s letadly Boeing, zatímco pohodlí nových letadel Airbus hodnotí nadprůměrně. Do flotily ČSA by přitom během letošního a příštích dvou let mělo přibýt celkem 12 nových letadel Airbus 319 a 320, což bude pro cestující na linkách ČSA znamenat zvýšený komfort v business i ekonomické třídě.
ČSA provozují padesát letadel. Loni přepravily rekordních 5,2 milionu cestujících.