Liškutín uvedl, že Český Telecom od 10. května zvýšil základní cenu za volání z telefonních budek na deset korun za jeden impulz, přičemž cena uváděná v oficiálních materiálech umístěných u telefonních automatů v různých regionech České republiky je o čtyři koruny nižší. Podle Liškutína by Český Telecom měl do doby, než informace v telefonních budkách opraví, účtovat za volání z telefonního automatu původní minimální ceny.
Počet uživatelů telefonních automatů kvůli nástupu mobilních telefonů sice klesá, podle Liškutína tím však nelze ospravedlnit používání zavádějících informací. Mezi uživatele telefonních automatů totiž patří lidé, kteří nemají přístup k moderním telekomunikačním zdrojům, pomocí nichž by mohli průběžně sledovat ceníky Českého Telecomu.
"Nezanedbatelná je také skupina zákazníků, kteří využívají telefonní automat nárazově, například v důsledku vybité baterie svého mobilního telefonu. Právě pro tyto zákazníky je informace o ceně uvedená přímo v budce telefonního automatu naprosto určující," upozornil Liškutín.