Značka TELE2 bude fungovat ještě zhruba pět měsíců, pak zanikne a firma bude používat název České radiokomunikace. Samotné TELE2 postupně své aktivity v Česku zcela utlumí. Radiokomunikace mají mít po sloučení přes 450.000 klientů.
Antimonopolní úřad zkoumal dopad spojení hlavně v oblasti telefonování z pevných linek a poskytování internetu jak prostřednictvím pevné linky, tak i pevného připojení. "Obě firmy mají nyní nízké tržní podíly, které se spojením jen nepatrně zvýší. Navíc je na trhu několik významných konkurentů a nevíme o překážkách pro vstup nových soutěžitelů," vysvětlil Chalupa.
Tržby společnosti by měly vzrůst z loňských 2,3 miliardy na tři miliardy korun a zisk ze 128 milionů o 20 až 40 procent podle toho, jaké náklady si akvizice vyžádá. Letos chce společnost prodat 20.000 vysokorychlostních přípojek k internetu ADSL a dosáhnout desetiprocentní podíl na trhu.
TELE2 se na českém trhu od svého vstupu v roce 2000 zaměřuje na poskytování telekomunikačních služeb domácnostem. Nejdříve nabízela bezdrátový internet a od roku 2002 i hlasové služby, které mnohdy nabízí za nižší ceny než například dominantní Český Telecom. Skupina TELE2 působí v 25 zemích, kde nabízí služby 29 milionům zákazníků.
Radiokomunikace vstoupily na telekomunikační trh pro domácnosti v roce 2003 nabídkou internetového připojení a telefonování. Letos společnost chystá vysoké investice do vlastní sítě na pronajatých linkách od Českého Telecomu, v dosahu svých služeb chce mít asi jeden milion linek, což je třetina jejich celkového počtu v ČR.
Radiokomunikace jsou také dominantním provozovatelem rozhlasových a televizních vysílačů a vlastní 39,2 procenta v mobilním operátoru T-Mobile.