Vydavatelství Economia dosáhlo v roce 2005 čistého zisku ve výši 121,2 mil. Kč, což představuje meziroční zvýšení o 27,5%. Provozní hospodářský výsledek vzrostl o 27,7% na 169,9 mil. Kč. Vyplývá to z informací, které prezentovali představitelé společnosti Economia akcionářům na valné hromadě 29. května 2006.
Čistá rentabilita tržeb se zvýšila o 2,4 procentního bodu na 14,9 %, provozní rentabilita činila dokonce 20,9 %.
Těchto vynikajících výsledků bylo dosaženo nejen díky vyšším výnosům (+6,5 %), ale i nižším růstem nákladů (2,0 %). Rozhodující vliv v oblasti výnosů měl především výrazný růst tržeb za inzerci (+8,7 %), v nákladové oblasti pak pokles nákladů na výrobu (-10,2 %). K poklesu nákladů na výrobu došlo i přesto, že společnost začala vydávat tři nové odborné tituly: měsíčník Regal a dvouměsíčníky HR Management a Sign.
Všechny hlavní tituly společnosti dosáhly výrazně lepších výsledků než v roce 2004. Rentabilita Hospodářských novin se meziročně zvýšila o více než 40 %, týdeníku Ekonom o více než 10 % a odborného týdeníku Marketing & Media o více než 30 %.
„Rekordní výsledky roku 2005 svědčí nejenom o profesionalitě zaměstnanců vydavatelství, ale především o důvěře, které se naše tituly těší ze strany našich čtenářů a inzerentů,“ vysvětluje ekonomický úspěch vydavatelství jeho generální ředitel Michal Klíma. „V tomto roce očekáváme podobně pozitivní vývoj jako loni.“
S výsledky vydavatelství jsou spokojeni i akcionáři. Předseda představenstva majoritního akcionáře Verlagsguppe Handelsblatt Harald Müsse k výsledkům dodává: „S rozvojem vydavatelství Economia jsme v posledních dvou letech velmi spokojeni. Zlepšily se nejen hospodářské výsledky, ale tituly si upevnily svoji pozici na českém trhu jak u zadavatelů, tak u čtenářů.“