"Kampaň výrazně poškozuje Český Telecom v očích veřejnosti. Zákaz se vztahuje na většinu obsahu zmiňované kampaně, jak v rozhlasu a televizní reklamě, tak reklamě tiskové i venkovní," uvedl mluvčí Telecomu Martin Žabka.
"Desítky tisíc zákazníků přicházejících k mobilním operátorům jasně ukazují, že zákazníci mají jasno v tom, zda budoucnost patří mobilům, či pevným linkám," dodal Hájek.
T-Mobile zahájil masivní reklamní kampaň na konci dubna pod společným sloganem Pevnou už nepotřebujete, ve které nabízí volání z mobilního telefonu na pevnou linku. Podle soudu jde o nekalou soutěž a klamavou reklamu. T-Mobile jednak zavádějícími údaji napadá používání pevné linky, což by mohlo vést k odlivu zákazníků Telecomu, ale i srovnává dvě neporovnatelné služby.
Reklama porovnává základní tarif Telecomu Standard a nadstavbovou službu T-Mobile pro volání z mobilu pod názvem Pevná mimo špičku, kterou ale nelze použít bez běžného tarifu k mobilnímu telefonu. Standard je navíc podle Telecomu určen pro méně volající zákazníky a například neobsahuje žádné volné minuty, jako některé jiné nabídky firmy.