Všichni mobilní operátoři podle výsledků šetření doplnili své všeobecné podmínky v souladu se zákonem o elektronických komunikacích a zahájili nabízení služby k 15. lednu, jak jim zákon uložil. Závady nebo pochybení úřad nezjistil ani v následujících třech měsících po spuštění služby.
Ze stížností, které službu v počátcích doprovázely, byla většina podána bezprostředně po zahájení poskytování služby a jejich počet do současnosti výrazně klesl.
Možnost ponechat si mobilní telefonní číslo při změně operátora využilo od poloviny ledna do začátku května zhruba 44.300 lidí. Celkově přitom mají tuzemští mobilní operátoři kolem 11,5 milionu zákazníků. Podle neoficiálních informací od operátorů na přenositelnosti mobilních čísel zatím vydělává pouze Vodafone, který získal téměř 20.000 zákazníků s číslem od konkurence a naopak 12.000 od něj odešlo.