Strakonická firma se věnuje strategickému marketingu a analýze dat. Podle antimonopolního úřadu firma porušila zákon před třemi lety, když zadala tři samostatné zakázky k projektu na propagaci Česka v 17 evropských a deseti mimoevropských státech. Dohromady přišla roční akce na více než 22 milionů, žádná ze tří zakázek ale nepřesáhla částku 7,5 milionu korun, což byl podle starého zákona minimální limit na vyhlášení veřejné obchodní soutěže.
Rozdělení projektu na tři však bylo podle společnosti důležité, protože se každá část týkala něčeho jiného. Navíc měl být zvolený způsob úspornější, tvrdí jednatel General Markerting René Henc. "O tom jsme ale antimonopolní úřad nepřesvědčili, teď to zkusíme ještě vysvětlit u krajského soudu," dodal.
Úředníci ale argumentaci společnosti odmítají. "Zadání veřejné zakázky formou veřejné soutěže mohlo vést ke zvýšení konkurence mezi zájemci," vysvětlil Chalupa. Navíc podle ÚOHS sama firma důvod, proč zakázku rozdělila, popřela, když všechny tři části zadala jedné společnosti.
Pracovníci firmy oslovili během roku asi milion cizinců, podle následné analýzy přijelo v návaznosti na propagační kampaň do ČR asi 50.000 lidí.