Lidé si mohou objednat SMS o příletu svých blízkých

02.08.2006 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 2. srpna (ČTK) - Lidé mohou nově získat informace o příletech nebo odletech letadel na pražském letišti formou krátké textové zprávy na mobilní telefon. Podle ředitelky komunikace letiště Veroniky Sedláčkové jde o službu, kterou budou zřejmě využívat hlavně cestující nebo ti, kteří své blízké buď na letiště odvážejí nebo pro ně jedou.

Zájemce napíše textovou zprávu ve tvaru LET a poté číslo konkrétního letu například LET OK 4737 a odešle ji na číslo 9000609. Obratem mu přijde SMS, která bude obsahovat podrobné informace o daném letu včetně termínu a hodiny plánového odletu či příletu, destinace, odkud či kam dané letadlo směřuje, terminál odletu a typ letadla. Cena jedné SMS je devět korun včetně DPH.

V září budou moci cestující na pražském letišti nově začít využívat také odbavení u samoodbavovacích kiosků. Sedm kiosků najdou v čelech odbavovacích ostrovů. Primárně je budou využívat hlavně business cestující bez zavazadel. Jako první by je měli mít možnost použít cestující British Airways a Swiss Air Lines, později k nim přibudou KLM a ČSA.

Ruzyně loni odbavila 10,8 milionu cestujících, letos čeká 11,5 milionu.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK