Impuls v průměru poslouchalo 962.000 lidí, což je o 22.000 více než v předchozím sledovaném období. Druhá Evropa 2 si polepšila o 8000 posluchačů na 940.000, třetí Frekvence 1 naopak zaznamenala pokles o 23.000 lidí na celkových 880.000. Mírně se zvýšil i počet lidí poslouchajících Radiožurnál, bylo jich 754.000, tedy o 11.000 více než od listopadu do března.
Největší podíl na trhu měl Impuls (12,2 procenta), následuje Frekvence 1 (10,9 procenta), Evropa 2 (10,1 procenta) a Radiožurnál (8,8 procenta). Frekvence 1 má vyšší podíl než Evropa 2, ačkoliv má méně posluchačů - ti však Frekvenci 1 poslouchali delší dobu.
Nejposlouchanějším regionálním rádiem je v celostátním hodnocení Rádio Blaník s 372.000 příznivci, což je více o 14.000 než v průzkumu dříve. Druhé je Radio Čas, které si polepšilo o 8000 posluchačů na 194.000, třetí Český rozhlas Brno s 185.000 posluchači. Pro ČRo Brno to znamená nárůst o 23.000 zájemců o jeho program.
Co se týče jednotlivých krajů v ČR, v některých vítězí celoplošné stanice, v jiných regionální. Například Impuls je první v Jihočeském, Královéhradeckém, Jihomoravském a Olomouckém kraji. Evropa 2 zvítězila v Praze, v Karlovarském, Libereckém a Pardubickém kraji.
Ve Středočeském kraji má nejvíce posluchačů Rádio Blaník stejně jako v Ústeckém kraji, v Plzeňském kraji je na čele poslechovosti Hitrádio FM Plus. Na Vysočině je první Hitrádio Vysočina, ve Zlínském kraji ČRo 1 - Radiožurnál a v Moravskoslezském kraji Radio Čas.
V průzkumu Radioprojekt se agentury ptaly více než 15.000 náhodně vybraných lidí z celé České republiky ve věku od 12 do 79 let. Průzkum se uskutečňuje za pomoci telefonických hovorů nahrávaných do počítače čtvrtletně vždy za uplynulé pololetí.