Společnosti, která v Česku provozuje šest obchodních domů, 42 hypermarketů, 28 supermarketů a pět čerpacích stanic, v uplynulém účetním období klesl i provozní zisk z 624 milionů korun v roce 2004 na necelých 385 milionů korun. Meziroční srovnání hospodářských výsledků ale zkresluje rozhodnutí společnosti Tesco upravit účetní období, které nyní začíná vždy v březnu a končí následující rok v únoru. Poslední účetní období společnosti Tesco Stores ČR proto trvalo 14 měsíců.
Tesco loni investovalo v Česku 1,2 miliardy korun do snížení cen, aby obstálo ve stále tvrdším konkurenčním boji velkých obchodních řetězců, z nichž první se již kvůli tomu rozhodly odejít z tuzemského trhu. Loni se z ČR jako první stáhla společnost Julius Meinl, jejíž obchody koupil Ahold. Poté následovaly společnosti Edeka a Carrefour, které tuzemské obchody prodaly právě Tesku. Například za 11 hypermarketů Carrefour společnost Tesco zaplatí bezmála čtyři miliardy korun. Díky této akvizici posílí Tesco pozici na českém trhu, kde mu loni s tržbami patřilo mezi deseti největšími obchodními řetězci páté místo.
Celé britské maloobchodní skupině Tesco, která působí ve 13 zemích světa, v loňském roce vzrostl celkový obrat o 13,2 procenta na 41,8 miliardy liber (zhruba 1,8 bilionu korun) a zisk o 16,9 procenta na 2,252 miliardy liber (přibližně 97,4 miliardy korun).