Podle nového přehledu jednoho z nejcitlivějších údajů o letecké dopravě patří mezi nejpřesnější firmy maďarský Malév, který měl letos v prvním čtvrtletí 89 procent letů takzvaně načas, tedy se zpožděním kratším než 15 minut. Dobře si vedla také chorvatská společnost Croatia Airlines (87 procent). Naopak nejhorší pozice v přehledu obsadily polský LOT (70 procent), portugalský TAP (72 procent) nebo řecký Olympic Airlines (73 procent), píšou HN.
V první desítce se podle Hospodářských novin dlouhodobě drží České aerolinie, jimž v prvním čtvrtletí odletělo včas 86 procent všech letadel. Zpoždění českého přepravce mluvčí ČSA Jana Víšková zdůvodnila velké hustotou leteckého provozu nad Evropou a na pražském letišti. Podle mluvčí to jsou situace, které České aerolinie nemohou ovlivnit.
Mezi nejproblematičtější letiště v Evropě patří podle Asociace evropských aerolinií kyperská Larnaca, Orly v Paříži a Istanbul v Turecku. Průměrné zpoždění na těchto letištích činí téměř jednu hodinu, vyplývá z přehledu.