Služba SMS Servis od GE Money Bank klientům umožňuje dostávat na jakýkoli mobilní telefon aktuální informace o svém účtu dle předem zadaných požadavků. Celkem v současnosti využívá služby SMS Servis více než 123 000 klientů banky.
Neustále se také zvyšuje počet odeslaných SMS v rámci této služby. Během letošního června banka klientům rozeslala více než 384 000 informativních SMS. Největší zájem mají klienti o informace týkající se příchozích a odchozích plateb a pravidelné informace o zůstatku na účtu. Zřízení a nastavování služby je zdarma, klient platí pouze za odeslané SMS.
„Zájem klientů o SMS Servis na pobočkách předčil naše očekávání. SMS Servis si zde často zřizují také klienti, kteří jinak aktivně přímého bankovnictví nevyužívají. Prostřednictvím poboček GE Money Bank došlo v uplynulém roce k více než zdvojnásobení počtu uživatelů služby SMS Servis. Rostoucí zájem o tuto službu očekáváme i do budoucna,“ řekla Dana Tomášková, manažerka přímého bankovnictví GE Money Bank.
Klient si může nastavit, jaké informace chce na svůj mobilní telefon pravidelně dostávat:
• Informace o příchozích či odchozích platbách dle volitelných parametrů (dle typu transakce, variabilního symbolu, účtu příjemce a výše částky)
• Informace o změně zůstatku, pokud zůstatek disponibilní či účetní překročí či naopak klesne pod klientem zadanou hranici
• Pravidelná informace o zůstatku – klient si může vybrat zasílání v denní, týdenní, měsíční periodě či informaci o stavu na konci měsíce. Rovněž si zvolí datum zaslání zprávy a čas zasílání zpráv
• Informace o vstoupení do nepovoleného debetního zůstatku
Samozřejmostí je vzájemná provázanost celého systému. Pokud si klient zřídí SMS Servis na obchodním místě, může si měnit své nastavení i v rámci Internet Banky. Pro využívání služby není potřeba využívat některý z kanálů přímého bankovnictví. Službu SMS Servis lze zřídit nejen k běžnému účtu (korunovému i devizovému), ale také k účtu spořícímu a k revolvingovému
termínovanému vkladu.