Průzkum bral v úvahu kupní sílu obyvatel a výsledek je tedy závislý na ceně Big Macu v místní měně vydělené váženou čistou hodinovou mzdou ve 14 profesích. Ze zemí ve střední a východní Evropě je Praha až na třetím místě, předstihla ji lotyšská Riga, kde se na Big Mac vydělává 28 minut, a slovinská Lublaň. Tam se na sendvič vydělává 35 minut.
Praha si ve srovnání s minulým rokem přesto mírně polepšila, protože podle průzkumu z jara 2005 Pražané na Big Mac vydělávali 40 minut. Zatímco loni byla Praha na 46. místě, letos o jedno místo klesla. Podstatně hůře je na tom Bratislava, kde se na Big Mac vydělává 55 minut.
Podobný průzkum provádí také britský časopis Economist, který sestavuje takzvaný index Big Mac. Ten si všímá ceny sendvičů v jednotlivých zemích a z ní odvozuje, zda a kolik je místní měna podhodnocena či nadhodnocena vůči dolaru. V České republice se Big Mac prodává za 62 korun, v přepočtu asi za 2,85 USD.