Podle neoficiálních informací by měl být přechod na značku O2 postupný, a neuskuteční se tak během jediné noci, jako to bylo v případě změny mobilního operátora Oskar na Vodafone v únoru letošního roku. Postupně se bude nový vzhled objevovat například na vozovém parku, který tvoří několik tisíc aut.
Přestože oficiální značkou bude název původně britského mobilního operátora O2, ve většině firemních materiálů ji bude doprovázet i název Telefónica, která O2 i českého operátora vlastní.
Firemní barvou by měla být modrá, která má převládat i v nové značce. Nebudou chybět ani pro O2 typické bublinky. Náklady na změnu značky, včetně doprovodné reklamní kampaně, se podle odborníků vyšplhají na několik set milionů korun.
Telefónica O2 Czech Republic vznikla 1. července spojením dominantního provozovatele pevných linek Českého Telecomu a mobilního Eurotelu, ve kterém měl Telecom 100procentní podíl. Již při změně názvu firma uvedla, že přechod na společnou značku by měl být z převážné části hotov před koncem roku.
Telefónica koupila 51 procent v Českém Telecomu v loňském roce od státu za 82,6 miliardy korun a nyní v něm ovládá 70 procent. Firma má v ČR přes 2,8 milionu pevných linek a 4,77 milionu mobilních zákazníků.