Tržby z prodeje plazmových přístrojů se meziročně zvýšily o 57 procent na 4,9 miliardy dolarů. Jejich podíl na celkových tržbách z prodeje televizorů stoupl na 20 procent z 18 procent v prvním čtvrtletí.
Severní Amerika v prodeji plazmových televizorů poprvé předstihla Evropu, a to díky silnější poptávce po přístrojích s větší úhlopříčkou. Severní Amerika se na celkovém prodeji plazmových televizorů podílela 34 procenty a Evropa 32 procenty. U přístrojů s úhlopříčkou 127 centimetrů činil podíl Severní Ameriky dokonce 63 procent.
Jedničkou na trhu s plazmovými televizory zůstala japonská společnost Matsushita Electric Industrial. Tržní podíl jejích přístrojů se značkou Panasonic se zvýšil na 28 procent z 22 procent v prvním čtvrtletí.
Poptávka po televizorech s plochou obrazovkou roste, protože pokles cen povzbuzuje spotřebitele k výměně tradičních televizorů za plazmové modely či modely s obrazovkou z tekutých krystalů (LCD). Společnost DisplaySearch tento týden uvedla, že prodej LCD televizorů se ve druhém čtvrtletí meziročně zvýšil o 135 procent na 9,4 milionu kusů.