Přeměna Telecomu na O2 začne v pátek a skončí příští rok

31.08.2006 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 31. srpna (ČTK) - Přeměna značek Český Telecom a Eurotel tuzemského dominantního telekomunikačního operátora na O2 začne v pátek 1. září a potrvá do příštího roku. Uvedli to zástupci společnosti na dnešní prezentaci nové značky.

Součástí změn bude nabídka nových služeb. Mezi ty patří televize přes telefonní linku pod názvem O2 TV, nová struktura paušálních mobilních tarifů včetně nové řady O2 Simple, která zavádí kredit pro pružné čerpání volných minut a SMS, či sleva při aktivaci tří služeb O2.

Změna firemní identity se týká například přemalování více než 20.000 telefonních budek, několika tisíc vozidel, exteriérů a interiérů stovek budov, firemních prodejen, ale například i log na displejích mobilních telefonů. Přechod se uskuteční v několika vlnách.

Firma sjednotí i zákaznickou podporu. Lidem budou k dispozici jednotné prodejny, jediný telefonický kontakt do firmy, jedna internetová adresa. Zákazníci si budou moci zvolit také jednotný účet za mobilní i fixní služby.

Přeměnu doprovází rozsáhlá reklamní a marketingová kampaň. Náklady na ní by podle odborníků mohly přesáhnout 200 milionů korun. Netradiční součástí kampaně bude například obalení pražského Štefánikova mostu modrou barvou a bublinami symbolizujícími kyslík, či O2 andělé v ulicích krajských měst. Jejich posláním je kolemjdoucím pomoci či zpříjemnit den malým dárkem.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK