PFČP eviduje trvale vysoký zájem o svou prezentaci prostřednictvím internetové sítě. Tomu napomáhají jak všeobecné změny v preferencích komunikačních kanálů široké populace, tak soustavná marketingová podpora firemních webových stránek. „Měsíčně zaznamenáváme okolo 15 tisíc návštěv a zobrazení téměř 60 tisíc stránek. Mezi nejnavštěvovanější části patří interaktivní sekce virtuálního klientského servisu, hospodářské výsledky a modelové kalkulačky,“ komentuje současný provoz webu Pavel Němec, výkonný ředitel pro obchod a marketing.
Zvýšený zájem klientů PFČP o elektronickou formu komunikace dokumentují i další statistické údaje: týdně dorazí do klientské schránky penzijního fondu na 200 e-mailů s nejrůznějšími požadavky či dotazy. PFČP současně každý týden zpracuje přes stovku virtuálních pokynů na změnu smlouvy, které klienti posílají prostřednictvím speciálních formulářů na webových stránkách společnosti.
Internetové aktivity, včetně změn webových stránek, zapadají do širší strategické koncepce PFČP. „V současnosti se zaměřujeme především na rozšíření on-line služeb pro naše distributory a firemní klientelu. Následně počítáme s realizací projektu internetového přístupu na klientské účty,“ dodává Pavel Němec.