Vstup na polský trh je logickým pokračováním expanze společnosti do zemí střední a východní Evropy. I zde bude chtít AAA AUTO přitáhnout zákazníky širokým výběrem a také pestrou nabídkou unikátních doplňkových služeb.
Country Managerem pro Polsko se stal Sławomir Sołtysiak, který během své profesní kariéry, kdy působil jako obchodní ředitel například v Fiat Bank Polska nebo Raiffeisen-Leasing Polska, získal bohaté zkušenosti s automobilovým průmyslem a s ním spojenými finančními službami. „Polský automobilový trh je z minulosti díky liberální legislativě v oblasti importů přesycen starými a nekvalitními vozy. Tyto vozy, které sem byly dovezeny během let 2004-2005, pak stále cirkulují mezi dalšími novými majiteli a kvalita vozového parku tím značně trpí. Ve všech našich autocentrech budeme nabízet pouze kvalitní a prověřené vozy se zárukami a unikátními doplňkovými službami, které často nenabízejí ani prodejci nových aut. Našim cílem je stát se i v Polsku největším prodejcem ojetých vozů a nadále tak posilovat svou pozici ve střední a východní Evropě. Abychom toho dosáhli, plánujeme v Polsku investovat během následujících dvou let více než 24 milionů eur,“ uvedl Sołtysiak a dodal, že v příštím roce plánuje firma prodat až 8000 ojetin a otevřít další autocentra v osmi polských městech.
Varšavské autocentrum v ulici Okulickiego ve čtvrti Piaseczno nabídne zákazníkům na ploše 20 000 m2 v první fázi 500 vozů s možností rozšíření kapacity areálu až na 800 vozů.
Z interního průzkumu společnosti vyplynulo, že v Polsku mají zákazníci zájem zejména o zánovní vozy do 5 let stáří. Tento fakt úzce souvisí s ekonomickým růstem země a také s tím, že většina obyvatel Polska vlastní vůz starší 12 let. „Na vstup na polský trh jsme velmi dobře připraveni a věříme, že zájem zákazníků nám tento fakt jen potvrdí. Široké možnosti velkého automobilového trhu v Polsku pro nás také představují výzvu a příležitost rozšířit řady našich spokojených zákazníků tak, jak se nám to daří na ostatních trzích,“ dodal Sławomir Sołtysiak.