Z poziční analýzy elektronického bankovnictví, kterou Poštovní spořitelna prezentovala spolu s ČSOB v červenci tohoto roku, vyplývá, že typická seance v prostředí internetbankingu trvá 6,26 minuty. „Za tu dobu přejdete volnou chůzí Karlův most v Praze. Uděláte při tom zhruba 740 kroků. Cesta do banky často trvá i déle,“ vyzdvihuje pohodlí elektronických služeb Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny.
Počet uživatelů MAX Internetbankingu PS - nejrozšířenější služby z elektronických kanálů Poštovní spořitelny – vzrostl za první pololetí o padesát procent. „V září očekávame klienta s pořadovým číslem 100 tisíc,“ dodává k tomu Libor Svoboda. Počet uživatelů služby MAX Phone PS vzrostl za stejné období o osm procent a klientů s MAX Mobil PS přibylo o dvacet procent.
Poštovní spořitelna však nechce zůstat pozadu a do konce roku chce přijít na trh s další novinkou v podobě cashbacku. „Vyzvednutí peněz na pokladnách obchodů nám zkrátí cestu k hotovosti opravdu na minimum. V tomto případě se to úplně obejde bez nadbytečných kroků, které by jinak směřovaly k bankomatu,“ konstatuje Svoboda.
Fakt, že Poštovní spořitelna umí klientům ušetřit nejen čas a kroky, ale i peníze, potvrzuje červnové zrušení poplatku za příchozí platby.