Pro příští rok podle Řebíčka nebudou k dispozici finance na nové dálnice, železniční koridory a opravy zanedbaných silnic, které by se podle odborníků měly pohybovat kolem 100 miliard korun ročně. Pro další léta Řebíček předpokládá, že by potřebnou částku bylo možné zajistit plným čerpáním peněz z evropských fondů, zvýšením podílu Státního fondu dopravní infrastruktury na výnosech ze spotřební daně z pohonných hmot a rozvojem spolupráce se soukromým sektorem.
Řebíček chce jmenovat svým náměstkem Petra Šlegra ze Strany zelených. Umožnilo by to podle něho projednávat vliv chystaných projektů na životní prostředí již na ministerstvu a nikoliv až po připomínkách ministerstva životního prostředí.
V jiném rozhovoru pro dnešní Mladou frontu Dnes Řebíček vyjádřil přesvědčení, že se povede včas zavést systém elektronického výběru mýtného pro nákladní automobily. První etapa výběru mýtného na dálnicích a rychlostních silnicích má začít v lednu příštího roku, druhá etapa výběru na vybraných silnicích první třídy o šest měsíců později.
K omezení provozu kamionů na silnicích Řebíček uvedl, že se bude snažit rozšířit zákaz jejich jízdy v pátek. Snahy zelených o rozšíření přepravy kamionů po železnici označil za pěkné, ale nevidí zatím cestu k tomu, aby to fungovalo. Česko má jednu z nejvyšších úhrad za železniční cesty v Evropě a dokud se to nezmění nebude podle Řebíčka jednoduché kamiony na železnici dostat.