Prodej užitkových vozů vzrostl o 32 procent na 31.064 aut, zatímco kategorie osobních automobilů zaznamenala čtyřprocentní pokles na 83.798 aut.
Nejprodávanější značkou byla Škoda Auto. Ta v kategorii osobních vozů zaznamenala pokles o 11 procent na 34.212 aut, zatímco vozy upravené na lehké nákladní se prodávaly o 70 procent lépe, což představuje 7094 aut. Celkově tak značka zaznamenala propad o tři procenta na 41.306 aut.
V kategorii osobních vozů skončil za Škodou francouzský Renault s prodejem 5865 vozů. Na třetí příčce se umístil Volkswagen s 5167 prodanými vozy a následuje Hyundai s odbytem 4468 aut a Peugeot s 3806 prodanými vozy. Mezi lehkými užitkovými auty skončila druhá značka Volkswagen s prodejem 3878 vozů, třetí byl Ford s 3662 auty, čtvrtý Renault, který prodal 2446 vozů a pátý Citroen s odbytem 2216 aut.
Prodej nákladních aut stoupl o 11 procent na 6010 vozů a odbyt autobusů se zvýšil o čtvrtinu na 531 vozidel.