"Společnost Logos zahájila spolupráci s obchodním domem Harrods díky pozitivním doporučením z evropské centrály korporace Microsoft a díky referenci na úspěšnou implementaci systému v mladoboleslavské automobilce Škoda Auto," uvedl ředitel firmy Pavel Šťovíček.
Logos tak navázal na úspěšné projekty z minulosti. Pro Harrods již dříve vypracoval samotný internetový obchod. Nový systém ale umožní přímé napojení na sklad, takže bude možné kdykoli sledovat stav zásilek. A to prostřednictvím call centra nebo webových stránek. Nový systém zároveň rozšíří další možnosti nákupu o více platebních metod, umožní vytváření více zásilek v jednom nákupu či přidá možnost použití analytických služeb.
Logos je česká konzultační a technologická společnost. Byla založena v roce 1994 a v současnosti zaměstnává 260 lidí. Mezi její nejvýznamnější firemní zákazníky patří Česká pojišťovna, Eurotel, Komerční banka, Škoda Auto a Živnostenská banka.