Službu adresného doručování chce TNT nabízet subjektům, které využívají obchodní poštu bez potřeby expresního doručení do druhého dne. V této oblasti zatím České poště nikdo nekonkuroval. Konkurence se dosud zaměřovala na expresní doručování balíků a zásilek a rozesílání reklamních sdělení.
Poštovní výhrada vymezuje České poště část trhu, na které může podnikat pouze ona. Firma za to musí zajišťovat základní poštovní služby na celém území ČR. Letos se výhrada týká doručování psaní do 50 gramů za cenu nižší než 18 korun. Loni byla hmotnost dvojnásobná. Podle záměru EU by se měl poštovní trh do roku 2009 zcela liberalizovat.
TNT Post patří pod nizozemskou skupinu TNT Post Group (TPG), stejně jako TNT Express, TNT Logistika a direct marketingová agentura DIMAR. ADM loni zvýšila tržby o čtvrtinu na 430 milionů a doručila do poštovních schránek 1,5 miliardy zásilek.