V soutěži bylo dále vyhlášeno devět oborových žebříčků a Marketingová trefa za nejlepší marketingovou hodnotu prezentace. Každý web přihlášený do oborových žebříčků prošel hodnocením pěti odborných porotců, kteří se zaměřili na hodnocení designu a grafiky, technického řešení, použitelnosti, marketingové hodnoty a obsahu prezentací.
"Je zajímavé srovnávat úroveň firemních prezentací v loňském roce a nyní. Protože cyklus obnovy či rekonstrukce firemní prezentace je obvykle dva roky, vítěznými weby se většinou staly ty, které byly dokončeny teprve nedávno," uvedl předseda poroty Jakub Ditrich.
V oboru telekomunikací byly jako nejlepší vyhodnoceny stránky T-Mobile, mezi firmami z oboru informačních technologií si nejlépe vedl Komix. Mezi weby finančních institucí to byla Komerční banka a mezi průmyslovými výrobci Linet. V autoprůmyslu se na internetu nejlépe prezentuje Škoda Auto, která získala i ocenění Marketingová trefa. V energetice má nejlepší web Pražská energetika, mezi maloobchody zvítězil Baťa, v dopravě Česká pošta a mezi stránkami veřejných institucí Česká televize.