V novém centru bude své zboží nabízet zhruba 170 obchodníků. Zaniboni počítá, že více než polovinu smluv o pronájmu uzavře společnost do konce tohoto roku. Mezi provozovateli obchodů budou i české firmy.
Celý projekt bude stát zhruba 1,5 miliardy korun, financování zajistí italská banka Unicredit.
Centrum bude největší svého druhu v České republice. V tzv. outletových prodejnách se prodávají starší kolekce značkových firem se slevou 30 až 70 procent.
Provozovatel chce těžit ze strategického místa obchodního centra, které bude blízko letiště na hlavní spojnici Prahy s Chomutovem. Mezi letištěm a obchodním centrem chce firma podle dřívějších informací zavést pravidelnou autobusovou dopravu zdarma. V centru by měla být vyvěšena také informační tabule s odlety a přílety letadel, protože se očekává, že centrum budou hojně navštěvovat cestující, kteří navštíví Prahu letadlem.
Společnost dříve uvedla, že již vede jednání se značkami Adidas, Nike, Puma, Calvin Klein, Diesel, Hugo Boss, Levi Strauss & Co. a Nautica. Firma chce přilákat také luxusní značky jako Giorgio Armani, Dolce & Gabbana, Gucci a Prada a jedná i s místními značkami, pro které není typický prodej v outletových prodejnách. Patří mezi ně Alpine Pro či Blažek Praha a Pietro Filipi.
Jediným výprodejovým centrem v České republice je v současnosti Freeport v Hatích u Znojma. Developerská společnost BDL na jaře oznámila, že chce postavit podobné centrum na dálnici D1, 66 kilometrů od Prahy. Centrum, jehož otevření je naplánováno na polovinu roku 2007, má mít 70 obchodů.