Nejvíce spokojeni jsou zákazníci kabelových televizí, a to 90 procent. Naopak nejméně spokojených je mezi těmi, kteří používají připojení pomocí mobilního telefonu. Nespokojenost vyjádřilo 22 procent z nich.
Hlavními důvody nespokojenosti jsou cena připojení, technické problémy a rychlost připojení. "V porovnání s předchozí vlnou vzrostla spokojenost s rychlostí připojení, což koresponduje se stávající snahou většiny poskytovatelů zvyšovat rychlost připojení při zachování stejné ceny," uvedl Michal Peca z agentury Factum Invenio.
Na rychlost a cenu připojení si nejvíce stěžují uživatelé připojení přes mobilní telefon. Vysokou nespokojenost s cenou vyjádřili také uživatelé kabelového připojení. S technickými problémy se nejvíce setkávají lidé, kteří používají bezdrátové připojení. Naopak nejméně problémů průzkum zjistil u připojení ADSL. S rychlostí připojení mají nejmenší problémy zákazníci kabelových televizí.
Factum Invenio provádí průzkum Broadband Monitor - perspektiva vysokorychlostního internetu v domácnostech ČR dvakrát ročně. Poslední vlnu průzkumu, které se zúčastnilo 1075 pravidelných uživatelů internetu v domácnosti, agentura realizovala v září.