„Do letošního ročníku jsme nominovali zcela nové webové stránky, které se oproti původním změnily jak po stránce celkového vzhledu, tak především po stránce uživatelské. Jedním z hlavních impulsů pro jejich obměnu byl průzkum spokojenosti uživatelů, kteří se vyjádřili pro snazší ovládání a přehlednější strukturu. Dokázali jsme to v rekordním čase pouhých tří měsíců, nicméně současný stav nepovažujeme za konečný, protože si uvědomujeme, že je zde stále prostor pro další zlepšování,“ řekla Kateřina Šušáková, vedoucí Strategického a operativního marketingu KB.
Odborná porota soutěže WebTop 100 hodnotí každoročně prezentace firem působících v ČR, a to celkem ve 30 kritériích. Ty zahrnují informační hodnotu webu, technologické řešení, design prezentace, její použitelnost, zpětnou vazbu a její online marketing.
Mezi první tři vítězné internetové prezentace patřili kromě stříbrné KB, také společnost Pražská energetika, která se stala vítězem soutěže a T-Mobile Czech Republic a.s. se ziskem třetího místa.