"Pokud se zájem o auta ještě zvětší, nezbude nám, než lhůty ještě prodloužit," dodal. Společnost, která se dosud zabývala malosériovou výrobou replik legendárního Lotusu 7, vsadila na přestavbu z favorita především kvůli jeho nízké ceně na trhu ojetin, sehnat se dá zhruba za 10.000 korun.
Kaipan 14 Junior má oslovovat hlavně mladé zákazníky. Ze staré škodovky se použije motor, nápravy nebo převodovka. Zákazníci si mohou svého favorita buď kompletně nechat přestavět ve Smržovce za téměř půl milionu korun, nebo si jen koupit stavebnici za 134.000 korun. Sestavení doma má trvat zhruba sto hodin. Pokud si zákazník vůz dodělá sám, odveze jej potom k výrobci, který vůz po technické stránce zkontroluje, schválí a zapíše změnu do technického průkazu. Za to si účtuje 25.000 korun.
Firma představila nový model poprvé novinářům počátkem srpna, veřejnost jej prvně uvidí od 19. do 22. října na pražském Výstavišti na výstavě Autoshow.
Společnost vznikla v roce 1991, dosud vyrobila přes 100 replik Lotusu 7. Základní cena těchto vozů se blíží 1,2 milionu korun. Přibližně 95 procent produkce končí v ČR. Zakázky pro domácí trh firmu vytěžují natolik, že expandovat do zahraničí nehodlá. Hradský firmu založil poté, co vyrobil pro sebe první vůz a začali se na něj obracet lidé, kteří o něj měli také zájem.