Příliv nových klientů, kteří uzavřeli povinné ručení u ČPP, byl výsledkem změn, k nimž ČPP přistoupila v zájmu dalšího zkvalitňování péče a služeb svým klientům. ČPP přinesla také úpravy sazeb pojistného dle tzv. segmentace, kterými se cenové programy přizpůsobují individuálním podmínkám klientů a výše pojistné částky je stanovována nejen podle objemu válců vozidla, ale též v závislosti na věku řidiče, místa jeho bydliště a stáří vozidla.
Klientovi, který uzavřel 600 000. pojistnou smlouvu, bude předána dárková kolekce ČPP a povinné ručení od ČPP na jeden rok zdarma.
V návaznosti na růst předepsaného pojistného, který ČPP vykázala za první pololetí roku 2006 (5,4 %), a který více než 3krát překonal tempo růstu trhu, se ČPP nadále dynamicky rozvíjí a upevňuje svou pozici na českém pojistném trhu.