První smlouvu uzavřel klient v Olomouci již 1 hodinu a 40 minut po zahájení prodeje. Během jednoho měsíce si Pastelku sjednalo 1000 klientů, přičemž Allianz pojišťovna očekává, že se do konce roku počet uzavřených smluv minimálně zdvojnásobí. Tisící Pastelku si v tomto týdnu sjednal klient v obci Smidary u Nového Bydžova.
„Potvrdilo se, že poptávka po pojištění dětí na tuzemském trhu roste. Lidé si uvědomují, jak je ochrana právě těch nejmenších dětí důležitá. Prodeje Pastelky naznačují, že půjde o jeden z nejúspěšnějších produktů životního pojištění Allianz,“ uvedl manažer Allianz pojišťovny Marek Bártek.
Atraktivitu Pastelky, určené pro děti do 12 let, zvyšuje zejména její jednoduchost a cena. Lidé si mohou z pěti programů sami vybrat tu nejoptimálnější variantu, přičemž minimální měsíční spořící částka činí 500 korun. Na jednu smlouvu lze přitom pojistit až čtyři děti a dva dospělé. „Při přípravě Pastelky jsme dbali na to, aby byla maximálně srozumitelná a čitelná pro všechny kategorie klientů, bez ohledu na jejich finanční situaci,“ doplnil Marek Bártek.
Pastelka myslí na nejrůznější životní situace: úraz, hospitalizaci, léčebné výlohy v zahraničí, ale třeba i na případ, kdy pojistník nebude schopen splácet pojistné z důvodu smrti či plné invalidity. V takové situaci hradí dítěti pojistné přímo sama pojišťovna. Pastelka však nejen chrání bezpečí dětí, ale poskytuje možnost dynamického spoření a zhodnocování vložených peněz až do dospělého věku.