ČSOB Pojišťovna spustila „bobří“ kampaň k povinnému ručení

18.10.2006 | , ČSOB Pojišťovna
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

ČSOB Pojišťovna spustila dvouměsíční reklamní kampaň, jejíž ústřední postavou je opět oblíbená postavička bobra. Nová kampaň vyzdvihuje atraktivní novinku, kterou ČSOB Pojišťovna zavedla na českém trhu jako první: z jejího povinného ručení lze nyní hradit i škody na vlastním vozidle.

Kampaň na povinné ručení navazuje na dvě předchozí reklamy s bobrem, od minulých spotů se ale významně odlišuje. „Zatímco v minulosti jsme se zaměřili na rychlost a kvalitu likvidace pojistných událostí, nyní poprvé komunikujeme výhody konkrétního produktu – povinného ručení. Novinkou je také animovaný bobr, který na rozdíl od hrdiny minulých bobřích příhod vznikal výhradně v počítači,“ říká ředitel marketingu ČSOB Pojišťovny Petr Kleiner„Stejně jako je v nové kampani jedinečný náš maskot, je na českém trhu naprosto ojedinělý i produkt ČSOB Pojišťovny – povinné ručení ve variantě Premiant. Z něho lze totiž vedle škod způsobených na cizím vozidle hradit až do 5000 korun i škody na vozidle vlastním,“ dodává Petr Kleiner.

Od 14. října do 14. listopadu bude možné se s bobrem setkat v televizi na ČT1 a Primě, televizní kampaň bude pokračovat inzercí a PR v denním tisku, regionálních rádiích a také na plakátech a samolepkách. Letáky s výhodami povinného ručení od ČSOB Pojišťovny najdou ve svých schránkách obyvatelé čtyřiceti okresů s nižší nehodovostí. Těm ČSOB Pojišťovna vedle dalších benefitů, jakými jsou například úrazové pojištění pro řidiče zdarma a až 20% sleva u vozidel starších deseti let, nabízí další desetiprocentní slevu. Navíc ČSOB Pojišťovna uznává také bonusy, které si klient přinese z jiné pojišťovny.
A ještě jedna zajímavost: hlas v pozadí spotu patří hollywoodské hvězdě Richardu Gereovi, přesněji řečeno jeho českému protějšku Vladislavu Benešovi.
Spoty ČSOB Pojišťovny s bobrem zabodovaly už v předchozích televizních reklamách, a to jak u laické, tak u odborné veřejnosti. Reklama s bobrem zaujala i porotce soutěže o nejefektivnější reklamu Effie 2006 a dostala se letos mezi kandidáty na vítěze.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy