Pojišťovna pokračuje v určování sazeb systémem tzv. segmentace, tedy nejen podle objemu motoru vozidla, ale také v závislosti na stáří vozidla, věku řidiče a regionu.
Počet smluv povinného ručení u ČPP narostl za prvních osm měsíců roku 2006 o více než 40 tisíc kusů a v předchozích týdnech dosáhl celkového počtu 600 tisíc klientů právě u povinného ručení.
Pro novou sezónu jsme připravili velmi zajímavou a jedinečnou novinku, nový produkt SPOROPOV. V rámci segmentace jsme vytipovali jednu konkrétní početnou skupinu motoristů, které nabízíme skutečně nízkou cenu. Do této skupiny patří motoristé nad 35 let věku, s vozidlem starším 8 let a s bydlištěm na malém městě do 10 tisíc obyvatel nebo na vesnici. Vytvořili jsme pro ně speciální, jednoduchý a srozumitelný produkt, přesně na míru jejich potřeb. Jsme si jisti, že tímto dále posílíme naše zaměření a oslovíme i klienty, kteří dosud o změně pojišťovny neuvažovali.
V oblasti sazeb povinného ručení směřuje současný obecný trend na trhu spíše ke zvyšování cen. ČPP ale drží ceny na stejné úrovni jako v minulém období.
Segmentace, kterou ČPP zavedla v loňském roce, se velice osvědčila, protože výrazně zvýhodňuje většinu okresů, menší města a vesnice a také starší vozidla. Pro obyvatele větších měst, kteří jezdí beze škod, nabízí ČPP nyní navíc tzv. Superbonus, tedy slevu dalších 10% z celkového ročního pojistného k jejich maximálnímu bonusu. Hlavně proto, že jsme našim klientům blízko a poskytujeme výhodné produkty a služby, nám patří 3. místo na trhu s povinným ručením v České republice.