V Česku od poloviny ledna existuje zatím možnost přenositelnosti pouze mobilních čísel. Podle Procházky v současné vyvíjejí tuzemští operátoři tlak na Český telekomunikační úřad, aby snížil regulovanou cenu přenositelnosti pevné linky zhruba na úroveň mobilního telefonu.
"Přenositelnost čísla u pevné linky stojí více než 3000 korun, zatímco u mobilu je to 500 korun. Věřím, že během podzimu se podaří Český telekomunikační úřad přesvědčit, aby ji snížil. Pokud se totiž cena u pevné linky dostane na úroveň 300 až 500 korun, tak od nového roku zavedeme přenositelnost čísla," řekl.
Procházka uvedl, že Karneval Média má v současné době 343.000 zákazníků, z nichž je 253.000 domácností, které využívají analogovou kabelovou televizi, rychlé připojení k internetu má okolo 65.000 lidí.
Firma je podle Procházky také zatím jediným operátorem v Česku, který poskytuje také služby digitální televize po kabelových rozvodech. Za čtyři měsíce od spuštění této služby získala firma 24.000 klientů. Nabídku telefonních služeb po kabelové síti Karneval spustil počátkem září, dosud získal podle Procházky okolo 1000 klientů.
Karneval Media, která vznikla v roce 2002 spojením společností TES Media a Intercable CZ v létě koupila společnost Liberty Global, která je mateřskou firmou největšího domácího kabelového operátora UPC, domácí jedničky na trhu. Pokud fúzi UPC s Karnevalem schválí antimonopolní úřad, vznikne operátor s více než 800.000 klienty, který bude nabízet kabelovou televizi, rychlý internet a telefonní služby. Podle odborníků by fúze mohla nastat nejpozději v příštím roce.