Na růstu prodejů se podílela především modelová řada Octavia, která s 202.617 dodanými vozy překonala loňské výsledky o 18,1 procenta.
V Německu firma dosáhla tržního podílu 3,5 procenta. V září s 12.094 prodanými vozy, a tím také dosud nejlepším měsíčním výsledkem v zemi, činil podíl na německém trhu 4,1 procenta. Prodeje aut Škoda rostly i ve Španělsku, kde se za devět měsíců zvýšil meziročně prodej o 11,9 procenta na 18.533 vozů. Prodeje rostly i ve Francii, Švédsku, Řecku, Belgii a dalších západoevropských zemích.
Ve střední a východní Evropě dodala Škoda Auto v prvních třech čtvrtletích zákazníkům 152.829 vozů, tedy o 12,5 procenta více než v loňském roce. Silný růst byl zaznamenán zejména v Rusku, Rumunsku a Pobaltí. V České republice automobilka udržela vedoucí pozici na trhu v segmentu osobních vozů a také užitkových vozů.
V Asii a v Zámoří automobilka zvýšila prodeje o 28,1 procenta na 28.839 vozů. Odbyt přitom stoupl zejména v Indii, a to o téměř 40 procent na 9222 vozů, v Egyptě, o 67,8 procenta na 3168 vozů, a v Izraeli, o 28,1 procenta na 2696 vozů.