Pojišťovna pokračuje v určování sazeb systémem tzv. segmentace, tedy nejen podle objemu motoru vozidla, ale také v závislosti na stáří vozidla, věku řidiče a regionu.
Počet smluv povinného ručení u ČPP narostl za prvních osm měsíců roku 2006 o více než 40 tisíc kusů a v předchozích týdnech dosáhl celkového počtu 600 tisíc klientů právě u povinného ručení. Tento výsledek řadí ČPP na 3. místo na trhu v této oblasti pojištění.
Dle statistik je průměrné stáří vozidla v České republice 13 let (12,8) a více než 60% řidičů je starší 41 let. ČPP zvýhodňuje většinu okresů, menší města a vesnice a starší vozidla, což je její dlouhodobá cílová skupina klientů.
Proto ČPP pro tuto sezónu připravila speciální novinku, nový produkt SPOROPOV. V rámci segmentace jsme vytipovali jednu konkrétní skupinu motoristů, kterým nabízíme povinné ručení za skutečně nízkou cenu a navíc k tomuto produktu poskytujeme zdarma pojištění malého motocyklu do 50 ccm nebo přípojného vozíku s hmotností do 750 kg.
V nabídce povinného ručení pro rok 2007 zůstávají i nadále produkty Speciál Plus a Super Plus
Základní sazby pojistného ČPP pro nové klienty v obcích či městech do 10.000 obyvatel zlevní až o deset procent. Části klientů, kteří jezdili bez nehody, se cena sníží vyšším bonusem. Maximální bonus pro rok 2007 činí 35%.