V obou kategoriích byla nejprodávanější značka Škoda. Mladoboleslavské automobilce klesl prodej osobních aut o devět procent na 43.077 vozů, zatímco odbyt užitkových vozů se zvýšil o 58 procent na 9249 aut.
V kategorii osobních aut skončil za Škodou Renault s prodejem 6939 vozů a třetí byl Volkswagen, který prodal 6142 aut. Následovaly Hyundai a Peugeot s prodejem 5297 respektive 4778 vozů. Mezi lehkými užitkovými auty skončil Volkswagen druhý s 4808 prodanými vozy a třetí byl Ford s odbytem 4546 aut.
Prodej nákladních aut za deset měsíců roku stoupl o 17 procent na 8093 vozidel. Růst zapříčinil především doprodej levnějších vozů s motory Euro3, které se od října nesmí v tuzemsku prodávat. Ze stejného důvodu se zvýšil i prodej autobusů o 18 procent na 758 vozů.
Prodej nových skútrů a motocyklů se zvýšil o 27 procent na 18.250 strojů.