Motory na paliva s příměsí alkoholu mají podle něho šanci na úspěch především v zemích, kde lze alkohol vyrábět z obnovitelných zdrojů, jako je vodní či sluneční energie či při pálení slámy z cukrové třtiny jako například v Brazílii. Tento agregát proto podle Ludanka zůstane vyhrazen zřejmě jen pro několik zemí.
Automobily s motory na bioetanol vyrábí například automobilka Ford, ale také Volvo, Fiat, Saab či Volkswagen. Na alkohol či jeho kombinaci s benzinem tak jezdí například Ford Focus nebo Volvo S50. V Evropě se tyto vozy uplatňují právě ve Švédsku, kde je bioetanol k dostání u více než 300 čerpacích stanic za cenu o čtvrtinu nižší než benzin. Ostatní evropské země zvažují spíše cestu přidávání malého množství biolihu do benzinu. EU požaduje, aby se v roce 2010 na celkové spotřebě pohonných hmot regenerativní paliva podílela 5,75 procenta.
Zavádění motorů na zemní plyn bude podle Ludanka záležet i na zájmu trhu, hospodárnosti celého projektu i například kvalitní síti patřičně vybavených čerpacích stanic v tuzemsku.