Konkurence na českém trhu podobnou nabídku zatím nemá. T-Mobile bude v rámci akce nabízet sedm mobilních telefonů, ke kterým bude přidávat headsety, parfémy či stylová pouzdra.
"Ačkoliv mužům je zřejmě blíž technická stránka mobilních telefonů, ženy chtějí mít styl, více volají a hlavně posílají krátké textové zprávy SMS," uvedl ředitel spotřebního marketingu operátora Petr Dvořák. Ženy podle něj pošlou každý měsíc o třetinu více SMS než muži. Jejich hovory jsou také v průměru o deset vteřin delší. Zákaznice pošlou u T-Mobile v průměru 85 SMS za měsíc a jejich hovory trvají jednu minutu a 52 vteřin.
Podle odborníků se operátoři na téměř nasyceném trhu stále více snaží zaměřit na nové zákaznické segmenty. Nedávno například firmy přišly s nabídkou tarifů pro děti od šesti let. Zároveň se více snaží udržet si stávající klienty. V tuzemsku je 11,9 milionu aktivních mobilních telefonů, což představuje víc než 116 čísel na sto lidí.