Vyplynulo to ze srovnání deníku MF DNES. Oproti konkurenci tak klienti Poštovní spořitelny mohou ušetřit více než čtvrtinu nákladů, a to při bezpečnosti vyšší než je na českém trhu obvyklé.
Podle průzkumu MF DNES nabízí Poštovní spořitelna cenově nejvýhodnější služby pro málo aktivního i pro aktivního klienta ze všech velkých českých bank. „Málo aktivní klient u nás ušetří více než čtvrtinu nákladů oproti konkurenci. Aktivní klient pak dokonce takřka dvě třetiny,“ uvedl Libor Svoboda, ředitel vývoje produktů Poštovní spořitelny.
„Vítězství je o to cennější, že na rozdíl od mnohých konkurentů nabízíme internetové bankovnictví s vyššími bezpečnostními standardy než je na českém trhu obvyklé. Už tak velmi vysokou bezpečnost internetového bankovnictví jsme navíc od listopadu ještě zvýšili zavedením dalšího bezpečnostního prvku – SMS autorizace pro pouhý vstup do aplikace Max Internetbanking PS,“ prohlásil Libor Svoboda. „Toto zabezpečení dosud nenabízí žádná jiná velká banka,“ doplnil. Poštovní spořitelna tedy nabízí nejvýhodnější úroveň bezpečnosti a ceny na trhu.
Poštovní spořitelna se snaží svým klientům poskytovat co nejširší škálu cest do banky. Internetové bankovnictví je jedním z kanálů, jehož popularita stále roste. PS se tento kanál snaží stále inovovat a upravovat tak, aby byl snadno srozumitelný, bezpečný i cenově dostupný pro všechny. Proto za vedení Max Internetbankingu PS neplatí klienti žádný paušální poplatek a veškeré poplatky za služby jsou minimalizovány – například poplatek za převod činí už 50 haléřů.
Dalšími výhodami pro uživatele internetových bankovních služeb PS je například oficiální podpora prohlížečů Explorer, Netscape, Mozilla včetně verze Firefox či Opera, služba platební tlačítko umožňující přímou platbu přes síť mezi klientem a obchodem nebo zvýšená bezpečnost při pouhém přihlašování do internetového bankovnictví zajišťovaná pomocí SMS klíče.