Registrace výrobků do programu Volba spotřebitelů 2007 - Nejlepší novinka otevřena

21.11.2006 | , Finance.cz
Domovská stránka


perex-img Zdroj: Finance.cz

Atoz Event otevřela registraci výrobků do sedmého ročníku programu Volba spotřebitelů 2007 – Nejlepší novinka. Výrobci a distributoři rychloobrátkového sektoru (s výjimkou tabákových výrobků) mohou přihlásit své výrobky do 30. listopadu 2006.

Výrobek roku 2007

Programu se mohou zúčastnit pouze nové či inovované výrobky, které byly uvedeny na český trh v období mezi 1. září 2005 a 31. prosincem 2006.

Po pěti letech fungování byl program v ročníku 2006, jehož vítězové byli vyhlášeni letos v květnu, inovován. Dostal nový název (nyní Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka) a nové logo. Rovněž se podstatně rozšířila výzkumná část programu. Společnosti se od respondentů dozvědí, co si myslí o některých atributech jejich produktu (atraktivnost obalu, očekávání od výrobku a oblíbenost značky), zda již výrobek vyzkoušeli, zda by si jej opětovně zakoupili, a důvody, proč by tak učinili či ne. Dále respondenti vlastními slovy uvádějí, jak na ně výrobek působí, co si o něm myslí, na základě čeho se rozhodují při nákupu novinek a jak často nové výrobky nakupují.

Ročník 2006 byl uzavřen jako rekordní. Nárůst počtu otevřených kategorií a přihlášených výrobků byl ve srovnání s ročníkem 2005 přibližně šedesátiprocentní. Během šesti let fungování programu do něj přihlásilo 117 společností 309 výrobků / výrobkových řad. Vyhlášeno bylo 93 vítězů.

Program má poprvé v historii generálního partnera. Tím se v ročníku 2007 stala společnost Wincanton, přední dodavatel logistických služeb v ČR. PR agenturou programu se stala společnost JWA Prague.

CO JE TO VOLBA SPOTŘEBITELŮ 2007 – NEJLEPŠÍ NOVINKA?
Volba spotřebitelů 2007 – Nejlepší novinka je marketingový program, který monitoruje a oceňuje nové a inovované výrobky FMCG uváděné na český trh. Je jediným programem v ČR, jehož vítěze volí koncoví spotřebitelé. Volba probíhá na reprezentativním panelu 2000 domácností, který spravuje GfK Praha. V každé domácnosti mohou volit až čtyři její členové starší 14 let (u alkoholických výrobků starší 18 let). Volba probíhá na marketingovém principu podle katalogu, který obsahuje fotografie výrobků a texty popisující výrobky.

JAK PROGRAM VOLBA SPOTŘEBITELŮ 2007 – NEJLEPŠÍ NOVINKA FUNGUJE?
Nejprve společnosti zaregistrují své výrobky. Poté se sejde porota složená z odborníků z retailu, která zhodnotí, zda výrobky splňují podmínky programu, a rozdělí je do kategorií. Vítězové jednotlivých kategorií budou zvoleni prostřednictvím reprezentativního panelu 2000 domácností. Na přelomu března a dubna 2007 budou vítězné výrobky slavnostně oceněny na závěrečné ceremonii za účasti přibližně 300 odborníků z retailu, reklamních, komunikačních či mediálních agentur a zástupců tisku. Současně ale nezávisle na oficiálním hlasování o vítězích, které probíhá na panelu domácností, jsou ve spolupráci s partnery programu organizovány spotřebitelské soutěže. V ročníku 2007 proběhnou soutěže např. na www.finance.cz a www.akcniceny.cz. Uživatelé těchto portálů si budou moci zvolit svůj Nejoblíbenější výrobek ze všech výrobků přihlášených do programu Volba spotřebitelů 2007 – Nejlepší novinka, který bude také oceněn na slavnostní ceremonii.

Výrobky roku

CO PROGRAM VOLBA SPOTŘEBITELŮ 2007 – NEJLEPŠÍ NOVINKA SPOLEČNOSTEM NABÍZÍ?

  • Poskytne vítězným společnostem velmi efektivní nástroj marketingové komunikace a prodeje – logo programu, které mohou používat na obalech vítězných výrobků a v jejich komunikaci po dobu jednoho roku.
  • Dá vítězům možnost odlišit se od konkurence.
  • Pomůže zvýšit tržby a prodloužit životnost vítězných výrobků.
  • Poskytne všem účastníkům programu informace o přihlášených výrobcích a o jejich oblíbenosti mezi spotřebiteli formou výzkumu.
  • Podpoří všechny zaregistrované výrobky, a především vítězné výrobky marketingovými aktivitami pořádanými organizátorem (inzerce a články v odborném a spotřebitelském tisku a na internetu, spotřebitelské soutěže o nejoblíbenější výrobky uživatelů určitých médií, outdoorová kampaň, retailová promoce v maloobchodním řetězci a v rádiu ad.).

Více informací na www.vyrobky-roku.cz nebo na radka.reichelova@atoz.cz.

O společnosti Wincanton
Wincanton je přední logistickou společností v Evropě specializující se na projektování, vytváření a provozování dodavatelských řetězců. V celé Evropě zaměstnává 28 tisíc lidí a její obrat dosahuje ročně 2,5 mld. EUR (71,23 mld. Kč). Díky široké nabídce služeb je Wincanton schopen vytvářet optimální logistická řešení v místním, národním i regionálním měřítku. Zákazníky Wincantonu jsou významné evropské společnosti z různých oborů podnikání. V České republice otevřel Wincanton svou pobočku v roce 2002 a soustředí se zde na poskytování logistických služeb pro maloobchod, spotřební zboží a automobilový průmysl. Více informací naleznete na www.wincanton.cz.

O společnosti JWA Prague
Agentura JWA Prague je jednou z předních společností působících v oblasti marketingu, PR a event managementu. Od svého založení v roce 1993 poskytuje své služby celé řadě českých i mezinárodních firem. Od roku 2004 řídí projekt Superbrands pro Českou republiku. Více informací naleznete na www.jwa.cz.

 

/>
Kategorie Výrobek Společnost
Sušenky řada EMCO MÜSLI SUŠENKY Emco spol. s r.o.
Sladká svačinka řada PIM'S ČOKOPIŠKOTY MINI Opavia - LU, a.s.
Müsli MÜSLI MIX ČOKO-VIŠEŇ Emco spol. s r.o.
Slané pochutiny TELKA ARAŠÍDOVÁ Opavia - LU, a.s.
Mléčné nápoje REVITAL ACTIVE ALOE VERA OLMA, a.s.
Přírodní sýry SEDLČANSKÝ HERMELÍN FIGURA Povltavské mlékárny, a.s.
Tavené sýry a pomazánky řada PIKANTNÍ POMAZÁNKOVÁ MÁSLA Choceňská mlékárna s.r.o.
Mražené polotovary řada ZMRAZENÉ ZELENINOVÉ PÁNVIČKOVÉ SMĚSI AGRIMEX Vestec a.s.
Mražená zelenina řada FINDUS EXTRA FINE Findus C.R. a.s.
Masné konzervy řada DELIKATESA SELIKO OPAVA a.s.
Omáčky řada APETITO DOBRÁ KUCHYNĚ TPK, spol. s r.o.
Káva řada TCHIBO HARMONY Tchibo Praha, s.r.o.
Nápoje řada JUPÍ TETRA PAK KOFOLA a.s.
Pivo PRIMÁTOR 13% POLOTMAVÝ Pivovar Náchod a.s.
Víno tuzemské řada VINIUM VELKÉ PAVLOVICE SÉLECTION VINIUM a.s.
Víno dovozové BALKAN BEAR Belvedere Česká republika, spol. s r.o.
Likéry KOKOSOVÝ A KÁVOVÝ LIKÉR Milan Kwaczek
Krmivo pro zvířata řada PROPESKO Provimi Pet Food CZ s.r.o.
Péče o pleť řada AB BALANCE - TEA TREE AB Kosmetika trade Praha, s.r.o.
Péče o tělo řada ALEXIS Drutep, družstvo
Dámská hygiena řada PAMELA INTIM MORACELL s.r.o.
Péče o nohy ALPA GEL S KAŠTANEM ALPA s.r.o.
Osvěžovače vzduchu řada BRISE ELECTRIC S.C.JOHNSON s.r.o.
Péče o prádlo řada PERSIL SENSITIVE Henkel ČR, spol. s r.o.

Autor článku

Radka Reichelová  


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: Domovská stránka