CNBC měla vlastní stránku v letech 1998 až 2001, ale v rámci licence pak začala obsahový materiál dodávat na MSN. Obnovená stránka má více funkčních možností, vedle videosekvencí i více obrazového materiálu. CNBC nabídne i rozhovory s šéfy podniků a data z finančních trhů.
Za poplatek 9,95 USD (asi 210 Kč) měsíčně budou mít předplatitelé k dispozici prémiový materiál, včetně například rozsáhlého archivu informací a videa. CNBC už přijala 55 lidí, kteří budou na aktualizaci stránek pracovat, šéf sítě Mark Hoffman ale nechtěl říci, jak velkou investici si tento krok vyžádal.
Licenční smlouva s MSN Money vypršela koncem druhého čtvrtletí a oba podniky se dohodly, že už ve spolupráci pokračovat nebudou, řekl Hoffman. CNBC je součástí koncernu NBC Universal, jehož majitelem je skupina General Electric.
Kritici upozorňovali na to, že CNBC spolupráce s MSN nesvědčí, takže nová podoba stránek a jiný tým tvůrců obsahu by měl odstranit nedostatky. CNBC by tak měla vedle televizního vysílání nabídnout stejně kvalitní obsah i na internetu, což je trend, který je pro mediální firmy typický. Tento přístup ale žádají sami uživatelé.
"CNBC a cnbc.com je jedno a totéž," řekl už dříve Hoffman. Na webu chce CNBC zpočátku vysílat tři až osm hodin živých vstupů denně, hned od začátku ale bude k dispozici kolem 13.000 videosekvencí a rozhovorů. Denně se objeví asi 75 nových videosekvencí a ve zvláštním studiu se budou připravovat nové rozhovory s šéfy podniků.
Nový web má investorům usnadnit správu portfolia a ulehčit orientaci ve finančních záležitostech. Při vyhledávání určitého tématu budou k dispozici jak zpravodajský materiál CNBC, tak videosekvence, blogy a další informace ze světa financí. Ještě před spuštěním webu CNBC získala do svého týmu lidi z věhlasných finančních periodik Forbes a The Wall Street Journal.